Kiekviena greičių dėžė yra savaip skirtinga, dėl to transmisinė alyva – nėra paprasta alyva! Ji ne tik sutepa automobilių transmisiją, bet turi atlikti ir kitas funkcijas, pavyzdžiui, alyva turi atitikti pavarų dėžėms ir ašims keliamus reikalavimus. Šie reikalavimai kas kart vis didėja, dėl didinamos transmisijų efektyvumo ir daugelio kitų specifinių veiksnių. Šiuolaikinės pastovaus kitimo transmisijos (CVT) tinka skirtingiems važiavimo stiliams. Dėl to nepertraukiamam galios perdavimui reikalingas naujasis transmisinis skystis ADDINOL AUTOMATIKGETRIEBE-FLUID ATF CVT.
Alyva ADDINOL ATF CVT jau pasirodė prekyboje, taip prisidėdama jau prie esamų automatinių transmisijų skysčių asortimento. Ši alyva buvo specialiai sukurta automobiliams su kintamo perdavimo transmisijomis. Sutrumpinimas CVT kilęs iš anglų kalbos Continuously Variable Transmission, t.y. nuolat kintama transmisija, dirbanti plačiame pavarų perdavimo skaičiaus diapazone.
ADDINOL ATF CVT atitinka reikalavimus, kurie keliami nuolat kintamo perdavimo transmisijoms, dėl to yra palengvinamas pavarų perjungimas ir prailginamas transmisijos tarnavimo laikas. ADDINOL ATF CVT- tai aukščiausios klasės sintetinė alyva, tinkanti naujausios kartos nuolatinio kintamojo perdavimo transmisijoms. Dėka specialaus priedų paketo, alyva tarnauja ilga laikotarpį ir užtikrina patikimą transmisijos darbą net ir esant žemai temperatūrai.
ADDINOL ATF CVT atitinka ir viršija pirmaujančių pasaulyje automobilių gamintojų OEM eksploatacinius reikalavimus:
Audi / VW TL 52180 / G 052 180
Mercon C
Ford CVT 23 / CVT 30
Honda HMMF
Toyota TC
Nissan NS-2
Mitsubishi CVTF-J1 / SP-III
Subaru NS-2/Lineartronic CVTF
Mini Cooper EZL 799
Hyundai Genuine CVTF
Hyundai / Kia SP-III
Suzuki TC / NS-2 / CVT Green 1
Dodge / Jeep NS-2 / CVTF +4
GM / Saturn DEX-CVT
MB 236.20
DĖMESIO: nerekomenduojama naudoti hibridinių automobilių Toyota ir Ford nuolat kintamose perdavimo transmisijose.