Didelio efektyvumo tepimo medžiagos, skirtos naudoti sudėtingomis eksploatavimo sąlygomis

27.02.2019

Juntamas efektas ilgalaikėje perspektyvoje!
Didelio efektyvumo „ADDINOL“ tepimo medžiagos ne tik užtikrina patikimą įrenginio mazgų ir detalių sutepimą ir daug ilgesnį eksploatacijos laiką, bet ir turi daug didesnį potencialą veiksmingiau naudoti energiją bei mažinti energijos vartojimą. Jos užtikrina didžiausią eksploatacinį patikimumą ir padeda reikšmingai sumažinti išlaidas bei taupiau naudoti resursus. Didelio efektyvumo „ADDINOL“ tepimo medžiagos naudojamos tiek pramonėje, tiek automobilių priežiūros srityje.

Variklinės alyvos linija „ADDINOL Professional“ specialiai sukurta atsižvelgiant į reikalavimus, keliamus turbodyzeliniams varikliams, eksploatuojamiems sunkiasvoriuose krovininiuose automobiliuose ir autobusuose. „ADDINOL Professional 0530 E6/E9“ – tai SHPD („Super High Performance Diesel“) klasės dyzelinių variklių alyva, turinti itin aukštas eksploatacines charakteristikas; ji priskiriama SAE 5W-30 klasei ir atitinka pačius griežčiausius „Euro 5“ ir „Euro 6“ standartus dėl kenksmingų išmetamųjų dujų kiekio. Optimalus bazinių alyvų, pagamintų pagal pažangiausią sintezės technologiją, ir inovacinių pridėtinių medžiagų derinys garantuoja išskirtinai aukštas alyvos eksploatacines savybes. Tikslinga prisiminti, pavyzdžiui, MAN bendrovei išduotą licenciją M 3677. Alyva „ADDINOL Professional 0530 E6/E9“ patikimai apsaugos variklius nuo korozijos, nusidėvėjimo ir nuosėdų. Kadangi naudojamos mažą pelenų kiekį turinčios pridėtinės medžiagos („low SAPS“), ši alyva tinka visoms išmetamųjų dujų apdorojimo sistemoms. Be to, ji gali būti naudojama ir krovinių bei keleivių vežimo transporto priemonėse, kuriose naudojamos suslėgtos gamtinės dujos (SGD / CNG) arba suskystintos dujos (propano – butano / LPG).

Didelio efektyvumo variklinės alyvos liniją papildė alyvos „ADDINOL Professional 1030 CK-4 ir 1540 CK-4“. Jos atitinka pačius naujausius JAV naftos instituto (API) API CK-4 techninius reikalavimus ir kartu mažina anglies dioksido ir kitų šiltnamio efektą keliančių dujų išmetimą. Šios alyvos, lyginant su alyvomis, atitinkančiomis API CJ-4 reikalavimus, pasižymi daug didesniu atsparumu oksidacijai ir šlyties stabilumu. Naudojamos variklinės alyvos „ADDINOL Professional CK-4“ transporto bendrovei padės pailginti alyvos naudojimo trukmę iki jos pakeitimo ir padidinti autotransporto naudingo eksploatavimo laiką. Laikantis gamintojo nurodymų, šios alyvos gali pakeisti šiuo metu naudojamas 10W-30 ir 15W-40 klampumo klasės variklines alyvas, skirtas naudoti sudėtingomis eksploatavimo sąlygomis. Be to, yra pasiekiamas suderinamumus su techninėmis sąlygomis iki API CH-4.

Didelio efektyvumo alyvos užtikrina daug didesnį efektą ilgalaikėje perspektyvoje! Padidėja kelių, geležinkelių ir vandens transporto įveikto kelio atstumas. Be to, šioms alyvoms būdinga mažesni garavimo nuostoliai ir todėl jų klampumas yra stabilesnis. Tai sumažina kuro sąnaudas ir vieno pripildyto kuro bako užtenka didesniam nuvažiuoto kelio kilometrų arba mylių skaičiui. Visa tai pasakytina apie alyvas, skirtas dyzeliniams varikliams, veikiantiems didelės apkrovos sąlygomis, o ypač – apie alyvą „ADDINOL Eco Cargo 1040 LE“. Ši variklinė alyva su puikiomis antitrinties savybėmis sukurta atsižvelgiant į atskirus reikalavimus, keliamus „Euro 3“, „Euro 4“, „Euro 5“ ir „Euro 6“ standartų dyzeliniams varikliams, montuojamiems komerciniame transporte. Dėl efektyviai naudojamos energijos visose taikymo srityse, alyva pasižymi puikiu kainos ir gaunamos naudos santykiu. Pavyzdžiui, ekspedijavimo paslaugų bendrovė iš Groningeno miesto Olandijoje, sugebėjo per metus sutaupyti 44 334 eurus vien tik iš sutaupyti kuro, kai pradėjo naudoti mūsų gaminamą alyvą. Norėdami praktiškai išbandyti alyvą, Olandijos transporto bendrovės darbuotojai pasirinko du identiškus DAF sunkvežimius ir 46 savaites stebėjo jų judėjimą per GPS palydovinę navigacijos sistemą. Kartu buvo nuolat fiksuojamos kuro sąnaudos, maršrutai, degalų bako užpildymų skaičius ir kiekvieno įpylimo apimtis, taip pat eismo greitis. Remiantis šiais duomenimis, pavyko sumodeliuoti dviejų automobilių palyginamas eksploatacijos sąlygas per visą bandymo laikotarpį. Po 24 savaičių buvo pakeista alyva. Prieš tai transporto priemonėse buvo naudojama konkuruojančios įmonės alyva (su tokiu pačiu klampumu SAE 10W-40), atitinkanti „Euro 3“, „Euro 4“, „Euro 5“ ir „Euro 6“ standartų dyzelinių variklių eksploatavimui keliamus reikalavimus. Degalų suvartojimo per 46 savaites duomenų analizė parodė, kad abiejose bandomosiose transporto priemonėse aiškiai sumažėjo degalų sąnaudos. Pradėjus naudoti alyvą „ADDINOL Eco Cargo 1040 LE“, abiejų krovininių sunkvežimių kuro sąnaudos sumažėjo 4 %. Olandijos ekspedijavimo paslaugų įmonė, pradėjusi naudoti aukštos kokybės alyvą „ADDINOL Eco Cargo 1040 LE“, gavo naudą iš karto keliais aspektais: ilgesnis variklio tarnavimo laikas, patikimas sutepimas įvairiomis sąlygomis; sumažėjo kuro sąnaudos.

Kadangi reduktorių inžinerija nuolat vystosi, labai svarbu tęsti tepimo medžiagų tobulinimą ir kūrimą, kad jos atitiktų naujas medžiagas, konstrukcijų parametrus ir eksploatavimo reikalavimus. Kai rinkoje pasirodė transmisijų alyva „ADDINOL Getriebeöl GS 75 W 80 SL“, mes gavome mechaninėms transmisijoms skirtą didelio efektyvumo darbinį skystį su labai ilgais keitimo intervalais, o jo ypatingos trinties savybės leidžia visapusiškai išnaudoti komercinio transporto tepalų ekonomijos potencialą. Taipogi, buvo sukurta ir pristatyta alyva „ADDINOL Getriebeöl GH 75 W 90 SL“, kaip visiškai sintetinė mažo klampumo transmisijų alyva. Jai būdingas universalumas, kartu su didžiausiomis eksploatacinėmis savybėmis užtikrinantis patikimą visos transmisijos sutepimą, nuo sinchronizuotų mechaninių pavarų dėžių iki didelių apkrovų hipoidinių pavarų. Abiejų rūšių transmisijos alyvos pasižymi puikiu atsparumu oksidacijai ir dideliu šlyties stabilumu, todėl pailgėja alyvos keitimo intervalų laikas ir išlieka veiksmingos apkrovos išlaikymo savybės. Atsparumas oksidacijai ir  atsparumas karščiui neleidžia kisti klampumui ir susidaryti nuosėdoms, padeda ilgą laiką išsaugoti stabiliai aukštą alyvos takumą. Puiki visų transmisijos elementų apsauga nuo korozijos sumažina techninės priežiūros ir remonto išlaidas. Puikus takumas žemose temperatūrose padeda sklandžiai perjungti pavaras ir lengvai paleisti variklį, „ADDINOL Getriebeöl GS 75 W 80 SL ir GH 75 W 90 SL“ markių transmisijų alyvos užtikrina aukštą vairavimo komfortą net ir šaltame klimate.

Išskyrus patikimą tepimą, ypatingai svarbus saugiam bet kurio automobilio variklio eksploatavimui yra šilumos perdavimas. Tik aukštos kokybės aušinimo skystis gali užtikrinti optimalų šilumos perdavimą, taip pat patikima apsaugoti sistemą nuo užšalimo, kavitacijos ir korozijos. Šiam tikslui sukurtas antifrizo koncentratas „ADDINOL Antifreeze Extra“. Pagamintas etilenglikolio ir pridėtinių medžiagų junginio pagrindu, kuriame vyrauja organinės rūgštys (OA technologija), jis yra ypatingas tuo, kad puikiai apsaugo visas variklio metalines dalis ir neformuoja nuosėdų. Be to, jis sukurtas su galimybe pailginti jo naudojimo laiką iki kito keitimo ir užtikrina didesnę apsaugą nuo nuotėkių.

„ADDINOL“ produktų asortimentas automobiliams – variklio ir transmisijų alyvos, atitinka pačius griežčiausius tarptautinius standartus ir technines sąlygas. Nepriklausomai nuo jų taikymo srities, jie visada suteikia svarbius papildomus privalumus ir naudą.